infolinia: 61 225 43 63
ul. Poznańska 3/7, 60-848 Poznań
experts@remax-polska.pl

Gdy wpisujemy w wyszukiwarce Google szukaną frazę, na samej górze wyników pojawiają się tak zwane linki sponsorowane systemu Google AdWords, czyli wyniki nieorganiczne. Aby i nasza strona znalazła się w czołówce, musimy za to zapłacić.

Google AdWords to obecnie jedna z największych światowych sieci reklamowych. Można powiedzieć, że zasada jej działania opiera się na licytacji. Ten, kto więcej zapłaci za jedno kliknięcie w reklamę, znajdzie się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania określonego słowa kluczowego.

Dla korzystających z oferty Google AdWords najważniejszy jest fakt, że płacimy jedynie za kliknięcie w ofertę, a nie samo jej wyświetlenie. Jak wiadomo, nikt nie wchodzi na daną stronę bez przyczyny. Działanie to jest więc o tyle skuteczne, że trafiamy z ofertą bezpośrednio do osób, które są nią zainteresowane. Jest to sprawiedliwy i opłacalny system, który sprawdza się przy promocji ofert nieruchomości w danej lokalizacji.

Wszystkie nasze reklamy mogą być wyświetlane pod konkretnymi słowami kluczowymi, które najbardziej obrazują naszą ofertę, np. „mieszkanie 50 metrów Poznań” czy „dom na sprzedaż Wrocław”. Takie frazy kluczowe sugerują, że poszukujący jest już zainteresowany konkretami i pragnie zdecydować się na zakup. Istnieje więc dużo większa szansa, że potencjalny kupiec kliknie właśnie w naszą ofertę, ponieważ będzie ona dostosowana do jego potrzeb i oczekiwań.

Jeśli pragniesz szybko dotrzeć bezpośrednio do swoich klientów a przy tym mieć możliwość włączenia lub wyłączenia kampanii w dowolnym momencie – Google AdWords jest idealną propozycją dla Ciebie.